Зміна тарифів на поліс автоцивілка з 01 червня 2014р. та 01 травня 2015р. призвела до подорожчання ОСАГО в середньому на 100% (в залежності від типу транспортного засобу і місця його реєстрації), але умови відповідальності страхової компанії за цим полісом не змінилися.
Ліміти по полісу страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів складають: Сто тисяч гривень за шкоду заподіяну здоров’ю та п’ятдесят тисяч гривень за шкоду заподіяну майну потерпілої особи. Якщо в 2013 році в доларах США вони складали: дванадцять і шість тисяч, то на початок осені 2015 року близько п’яти та двох з половиною тисяч відповідно.
Підвищення тарифів на поліс автоцивілка зумовлено суттєвим підвищенням курсу долара США, адже більшість автомобілів є імпортними і запасні частини до них також виросли прямо пропорційно курсу іноземних валют. Разом з підвищенням тарифів на ОСАГО, необхідно було підвищити ліміти відповідальності страховиків, особливо по пошкодженню майна щонайменше у два рази, але цього не відбулося.
Наразі керівники страхових компаній і керівництво МТСБУ погоджують можливість підвищення лімітів по ОСАГО вдвічі, але подібний консенсус може призвести до чергового підвищення тарифів, бо підвищиться рівень збитковості страховиків. Подорожчання вартості полісу автоцивілка буде негативно сприйнято водіями.
Подорожчання полісу ОСАГО можна уникнути, шляхом підняття розміру франшизи по автоцивілці до двох чи трьох тисяч гривень. Оскільки при незначних пошкодженнях автомобілів, водії зазвичай знаходять спільну мову на місці ДТП, то заощаджені кошти страховиків від франшизи дали б змогу покрити приріст виплат від зміни лімітів. Право надавати менші розміри франшизи по автоцивілці залишити за страховиками.
В будь-якому випадку при значних пошкодженнях автомобілів поліс автоцивілки не зможе покрити розміри збитків, тому для впевненості кожному автовласнику варто придбати поліс добровільної цивільної відповідальності, який зможе відшкодувати до одного мільйона гривень.